loading...

تولید و پخش مصالح ساختمانی مانامستر

بازدید : 24
سه شنبه 3 مرداد 1402 زمان : 9:42

چه در حال بازسازی و چه در حال ساخت حمام از ابتدا تا پایان باشید، کاشی‌هایی که انتخاب می‌کنید می‌توانند تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی داشته باشند. بعد از مطالعه مطلب در نهایت برای راهنمای خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی میتوانید با خیال راحت به manamaster.com مراجعه کنید و بهترین کاشی را انتخاب کنید.

در انتخاب کاشی برای حمام چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

وقتی وارد حمام می‌شوید، آنچه در سطح چشم می‌بینید واقعاً مهم است. توصیه می‌کنم برای باز کردن فضا، کاشی‌کاری را به ارتفاع کامل به سقف بیاورید. همچنین نقاط پایانی کاشی‌کاری بسیار مهم است و معمولاً اشتباه می‌شود. کف تا سقف یا دیوار به دیوار را کاشی کاری نکنید، و در عوض فقط یک دیوار ویژگی ایجاد کنید، باید نقاط پایانی را به وضوح تعریف کنید. مهم است که برای این نقاط به درستی برنامه ریزی کنید تا اطمینان حاصل شود که فضا از نظر بصری معنا پیدا می کند.

کاشی کاری روی سقف می تواند فضا را باز کند.

هنگام انتخاب ترکیب کاشی از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟

مهم نیست که چه اتاقی را طراحی می کنید، باید به عنوان یک داستان با همه عناصر کاملاً به هم گره خورده تلقی شود. ادامه دهید و با الگوهای پیچیده و رنگ های پررنگ بازی کنید اما باید اطمینان حاصل کنید که همه چیز به طور کلی منطقی است. برای مثال، اگر رنگی پررنگ یا روشن انتخاب می‌کنید، سعی کنید به یک الگو بچسبید یا یک رنگ را انتخاب کنید، اما لایه‌بندی جالبی را از طریق بافت‌های مختلف ایجاد کنید. در نهایت، شما نمی خواهید فضای شما خیلی شلوغ به نظر برسد و تاثیر خود را از دست بدهد.

هنگام انتخاب ترکیب کاشی، با الگوهای پیچیده و رنگ های تند بازی کنید.

کدام کاشی ها برای حمام های با ترافیک بالاتر بهتر هستند؟

از نظر دوام، متوجه خواهید شد که کاشی‌های چینی و سرامیکی یک انتخاب رایج هستند، زیرا نازک‌تر هستند که گاهی راحت‌تر می‌شوند و می‌توان آنها را کاربردی‌تر دانست زیرا نیازی به آب‌بندی ندارند. کاشی‌های سیمانی به بیشترین نگهداری نیاز دارند، زیرا متخلخل‌تر هستند و نیاز به آب‌بندی منظم دارند. - اما همچنان بسیار بادوام است.

چند نکته سریع برای کاشی کاری با بودجه کمتر چیست؟

به جای انتخاب کاشی کاری از کف تا سقف در کل حمام، به یک بلوک فکر کنید، مانند قسمت دوش یا فقط کف. حمام. برای چیزی متفاوت، در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید کاشی‌کاری را در اطراف برخی محصولات حمام بپیچید، و این کاشی‌کاری را تا چه حد بلند کنید تا تأثیری ایجاد کنید.»

ایجاد یک دیوار کاشی کاری شده می تواند به عنوان ویژگی اتاق کار کند.

کاشی‌هایی با چه رنگ و اندازه‌ای برای حمام‌های کوچک بهتر کار می‌کنند؟

دو انتخاب: کاشی‌هایی(tile) با فرمت بزرگ انتخاب کنید تا حمام بزرگ‌تر به نظر برسد، یا با کاشی‌های رول بسیار کوچک برای جزئیات پیچیده استفاده کنید. من فکر نمی‌کنم شکل خاصی برای یک حمام کوچک "بهترین" باشد، اما اگر می‌خواهید فضا را بزرگ‌تر کنید، پیچاندن کاشی کف به سمت سقف کاملاً ضروری است. و از نظر رنگ، تن های روشن تر همیشه به ایجاد احساس فضای بزرگتر کمک می کنند.

نحوه جلوگیری از کپک زدن هنگام برنامه ریزی برای بازسازی سرویس بهداشتی

در اینجا نکات اصلی برنامه ریزی ما برای جلوگیری از مشکل رایج کپک وجود دارد.

شماره 1: تهویه را فراموش نکنید

در آغوش گرفتن حمام جدید به احتمال زیاد منجر به دوش گرفتن یا حمام راحت‌تر می‌شود. مطمئن شوید که به خاطر داشته باشید که فضا را تهویه کنید تا از شر تمام بخار خلاص شوید.

یک روش کارآمد برای از بین بردن سریع و کارآمد بخار، فن های اگزوز، حمام شما را شفاف و بدون قالب می کند. لامپ حرارتی کادو لوکس 3 در 1 بهترین تهویه را با یک لامپ حرارتی و نور برای تهویه واقعی یک فضا ترکیب می کند و در هر دو رنگ سفید و تیتانیوم برای هر حمام موجود است.

شماره 2: از منسوجات یا پارچه خودداری کنید

کاشی ها به دلیلی بسیار کاربردی در حمام عالی هستند - بهداشتی هستند، به راحتی تمیز می شوند و آب را خیس نمی کنند.

فرش‌های مرطوب و سایر پارچه‌ها محل رشد باکتری‌ها هستند، بنابراین اگر می‌خواهید یک اتاق را به حمام تبدیل کنید، این را در نظر داشته باشید. مزایای تمیز کردن بسیار بیشتر از تلاش برای تعویض کفپوش است.

شماره 3: محصولات گرمایشی را انتخاب کنید که اهداف متعددی دارند

گرما ابزار مهمی در خشک کردن حمام است - و می تواند شما را در زمستان راحت نگه دارد - بنابراین یک لوازم جانبی گرمایشی همه کاره یک سرمایه گذاری عالی است.

ریل حوله گرم ، هم به عنوان یک قطعه ویژگی و هم عملکردی عمل می‌کند همچنین اگر می‌خواهید کف را بالا بکشید، قبل از ساخت و ساز یا بازسازی، می‌تواند ارزش کاوش گرمایش از کف را داشته باشد، زیرا گرمای کف باعث ایجاد فضای خشک و بدون کپک می‌شود.

شماره 4: سطوح صاف را انتخاب کنید

ما توصیه می کنیم روی سطوح ساخته شده از مواد صاف و غیر متخلخل سرمایه گذاری کنید. کپک در گوشه ها و شکاف های کوچک رشد می کند، بنابراین سطوحی که به راحتی ضد عفونی می شوند، یک راه عالی برای جلوگیری از تجمع هستند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 880
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی