loading...

تولید و پخش مصالح ساختمانی مانامستر

بازدید : 10
سه شنبه 3 مرداد 1402 زمان : 9:21

طراحی یک فضا کار ساده ای نیست. یک آشپزخانه ممکن است فقط یک دسته کابینت باشد که در یک اتاق نصب شده است، و یک حمام ممکن است فقط یک اتاق با وسایل حمام باشد، اما این طراحی این فضاها است که آنها را به چیزی واقعا جادویی و به یاد ماندنی تبدیل می کند. فضایی که مورد غبطه دیگران قرار می گیرد. فراتر از کابینت و وسایل، طراحی منسجمی برای گره زدن همه چیز به هم لازم است و اینجاست که برای بسیاری دشوار می شود.

طراحی داخلی شامل طراحی و طراحی فضایی است که از نظر زیبایی شناسی برای چشم دلپذیر باشد. هنگام طراحی فضایی مانند آشپزخانه یا حمام، خطرات حتی بیشتر است. آنها نه تنها باید عالی به نظر برسند بلکه باید بسیار کاربردی نیز باشند. کاشی‌های دیوار ویژه به چنین فضاهایی کمک می‌کنند تا به این امر بپیوندند.

کاشی های دیوار ویژه نقشی حیاتی در طراحی و استایل آشپزخانه و حمام دارند. آنها روشی برای تنظیم سبک بیش از هر ماده دیگری دارند و در کاربرد خود بسیار کاربردی هستند. اگر قصد خرید سرامیک دیوار برای منزل خود دارید و یا میخواهید کاشی دیوار خود را تغییر دهید از سایت تولید و پخش مصالح ساختمانی مانامستر انواع آن را میتوانید ببینید و انتخاب کنید.

برای آشپزخانه، از کاشی‌های دیوار ویژه به‌عنوان پشتیبان برای محافظت از دیوارهای پشت میزهای آشپزخانه، از جمله اجاق‌ها استفاده می‌شود. برای حمام، از کاشی‌های ویژه در پشت روشویی برای محافظت از دیوارها استفاده می‌شود، اما می‌توان از آن‌ها به تنهایی برای تأثیر بصری روی دیوارهای دیگر نیز استفاده کرد.

امروز نگاهی دقیق‌تر به کاشی‌های ویژگی می‌اندازیم. من به شما نکات ارزشمندی را در مورد نحوه انتخاب بهترین زمان دیواری برای خانه خود ارائه خواهم داد تا بتوانید فضایی ایجاد کنید که دیگران به آن حسادت کنند.

سبک

اولین چیزی که در انتخاب یک کاشی دیواری ویژه باید در نظر گرفت، کمتر در مورد کاشی و بیشتر در مورد فضایی است که در آن نصب می شود. به منظور انتخاب کاشی دیوار با ویژگی عالی، باید بدانید که می خواهید به چه سبک طراحی برسید.

انبوهی از سبک های طراحی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند، و هیچ انتخاب درست یا نادرستی در اینجا وجود ندارد. این کاملا سلیقه شخصی است. پس از تصمیم گیری در مورد سبک طراحی، می توانید انتخاب کاشی خود را بر اساس این سبک قرار دهید.

پالت رنگ

نکته بعدی که باید توجه شما را به آن معطوف کنید، پالت رنگ است، و شخصا، این را چالش برانگیزترین بخش فرآیند تصمیم گیری می دانم.

با فضاهایی مانند آشپزخانه و حمام، انتخاب رنگ شما نهایی است. مثل اتاق خوابی نیست که بتوانید روی آن نقاشی کنید یا یک لحاف جدید بخرید. کابینت، کاشی‌های دیوار، نیمکت‌ها در نظر گرفته شده‌اند تا در طول عمر منطقه باقی بمانند - بنابراین، هیچ فشاری وجود ندارد!

به همین دلیل، بسیاری با انتخاب رنگ سفید و افزودن رنگ از طریق روش های دیگر، آن را ایمن بازی می کنند. مثلا حوله کاشی های مترو از این نظر انتخاب مناسبی هستند. آنها سفید و بی انتها هستند، بنابراین دیگر نگران از بین رفتن کاشی ها نخواهید بود و می توانید صرفاً با جایگزین کردن لوازم جانبی، طرح رنگ خود را تغییر دهید.

انتخاب کاشی های سفید رنگ یکی از گزینه هاست. با این حال، با ایمن بازی کردن، فضای خیره کننده ای ایجاد نمی کنید. اگر به دنبال شگفت‌انگیز بودن با رنگ هستید، پیروی از روند فعلی رنگ گزینه خوبی است.

اندازه و شکل کاشی

اکنون که سبک و رنگی در ذهن دارید، می توانید با فکر کردن به اندازه، انتخاب خود را محدود کنید. کاشی‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های زیادی وجود دارند.

کاشی‌هایی با فرمت بزرگ، کاشی‌های دیوار استاندارد 60 در 30 سانتی‌متر و سپس کاشی‌ها و موزاییک‌های مترو وجود دارند که می‌توانند بسیار کوچک باشند. کاشی های مربع، کاشی های مستطیلی، کاشی های گرد (موزاییک)، کاشی های شش گوش و غیره وجود دارد.

اکنون، اندازه و شکل کاشی انتخابی شما کاملاً به شما بستگی دارد. با این حال، مواردی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند، مانند؛

کاشی های بزرگتر اتاق های کوچک را بزرگتر نشان می دهد. این می تواند یک مزیت برای آشپزخانه های کوچکتر و حمام های اختصاصی باشد. با این حال، شما نمی خواهید کاشی دیوار بزرگتر از کاشی کف باشد. انجام این کار تعادل متناسب فضا را به هم می زند. کاشی نسبت به فضا را برای بهترین پرداخت انتخاب کنید.

کاشی های کوچکتر برای مناطق کوچکتر مناسب تر هستند. بنابراین، برای اسپلش‌بک‌ها و به‌ویژه لباس‌های شسته‌شده و روشویی، یک کاشی کوچک‌تر مانند کاشی مترو یا موزاییک جذابیت بصری بهتری نسبت به کاشی‌های با فرمت بزرگ ارائه می‌کند.

کاشی‌های خطی، مانند کاشی‌های مترو که به صورت افقی قرار می‌گیرند، به فضا عمق می‌دهند و آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

کاشی های کوچکتر دوغاب بیشتری دارند که به معنای نیاز به تمیز کردن بیشتر است. کاشی های بزرگتر اتصالات دوغاب کمتری دارند و بنابراین نیازهای تعمیر و نگهداری کمتری دارند. اگر قصد دارید کاشی دیواری ویژه را در حمام اجرا کنید، باید الزامات تمیز کردن را نیز در نظر بگیرید.

لعاب کاشی و لبه

در مرحله بعد، می توانید توجه خود را به لعاب و لبه کاشی معطوف کنید. بیایید ابتدا به لعاب نگاه کنیم.

کاشی ها دارای مجموعه ای از گزینه های لعاب هستند.

کاشی‌های لعابدار: کاشی‌هایی هستند که مرحله‌ای از پخت را پشت سر گذاشته‌اند که به موجب آن یک لایه شیشه‌ای مایع به کاشی اضافه می‌شود.

کاشی‌های براق: کاشی‌هایی هستند که سطحی براق دارند. آنها نور را منعکس می کنند و برای فضاهای کوچک مانند حمام ایده آل هستند.

کاشی های تراشیده و پر شده: معمولاً کاشی های سنگی خشن هستند که به وسیله آن سطح پر می شود و سپس آسیاب می شود تا سطح صاف و یکنواختی ایجاد شود.

کاشی های تراشیده شده: آنهایی هستند که برای ایجاد بافتی صاف و یکنواخت و روکش صاف و مات آسیاب شده اند.

کاشی‌های مات: کاشی‌هایی با سطح خشن، مقاوم در برابر لغزش و غیر بازتابنده هستند.

کاشی های صیقلی: کاشی هایی با سطح بسیار صیقلی هستند که به موجب آن یک دیسک الماسی سطح را صاف می کند.

کاشی های ساتن: بین کاشی های صیقلی و صیقلی قرار می گیرند. آنها همانند کاشی های صیقلی تحت فرآیند قرار می گیرند، اما از چرخ های پولیش کمتری استفاده می کنند.

کاشی های ساختاری: کاشی هایی هستند که بافت سطح را قبل از پخت تغییر می دهند که به موجب آن سطح از صاف به بافت تغییر می کند.

کاشی‌های غلت‌خورده: کاشی‌هایی هستند که به جای صیقل دادن، صاف می‌شوند تا سطحی فرسوده، اما صاف ایجاد کنند.

کاشی های لاپاتو: بین کاشی های صیقلی و مات قرار می گیرند. آنها دارای یک روکش نیمه صیقلی نرم هستند، شبیه به کاشی های تراشیده شده.

در کاشی‌های دیوار، پرداخت از اهمیت کمتری نسبت به کاشی‌های کف که باید مقاومت لغزش و غیره را در نظر بگیرید، اهمیت کمتری دارد. کاشی‌هایی که سطح صافی ندارند، مانند کاشی‌های ساتن و مات، تمیز کردن آنها چالش‌برانگیزتر از کاشی‌هایی است که سطح صافی دارند.

در مورد لبه نیز گزینه های مختلفی وجود دارد.

کاشی های فشرده: به عنوان کاشی های لبه بالشتک یا لبه نرم نیز شناخته می شوند. آنها دارای لبه های کمی گرد هستند که می تواند در کالیبر متفاوت باشد.

کاشی های اصلاح شده: آنهایی هستند که لبه های تیز و مربعی دارند، بدون کالیبر. آنها حداقل خطوط دوغاب را ایجاد می کنند و انتخاب مدرن تری هستند.

طراحی کاشی

اکنون که می‌دانید چه سبک طراحی، پایان کاشی و لبه‌ها، رنگ‌ها و اندازه و شکل کاشی را می‌خواهید، مجموعه‌ای از گزینه‌های مناسب برای شما باقی خواهد ماند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک طرح را انتخاب کنید.

هنگام انتخاب طرح کاشی، مانند سایر مراحل فرآیند انتخاب، ملاحظات خاصی باید در نظر گرفته شود.

با بازگشت به سبک طراحی انتخابی خود شروع کنید. ضروری است که طرح کاشی شما با سبک طراحی انتخابی شما مطابقت داشته باشد.

نتیجه

انتخاب زمان دیوار ویژگی عالی زمان می برد. نمی توان آن را عجولانه به دست آورد. خیلی چیزها باید در نظر گرفته شود.

اول از همه سبک طراحی فضایی است که کاشی ها در آن نمایش داده می شوند. همچنین باید به پالت رنگ توجه کرد. آیا از کاشی های خود رنگ خواهید گرفت یا از طریق مواد دیگر؟ شکل و اندازه کاشی نیز باید در نظر گرفته شود. اگر فضای کوچک است، کاشی های کوچکتر ترجیح داده می شوند، برعکس، کاشی های بزرگتر را در فضاهای بزرگتر انتخاب کنید. علاوه بر این، پایان و لبه کاشی نیز عاملی است که باید در نظر گرفته شود. کاشی های غیر صاف ممکن است برای تمیز کردن چالش برانگیزتر باشند. در نهایت، هنگامی که همه چیز در نظر گرفته شد، می توانید طرح کاشی را انتخاب کنید که با سبک کلی طراحی شما مطابقت داشته باشد.

این نکات را دنبال کنید تا کاشی دیواری مناسب برای آشپزخانه، حمام یا فضاهای دیگر خود را انتخاب کنید.

اگر هنوز به دنبال کاشی دیواری با ویژگی عالی هستید، مطمئن شوید که مجموعه عظیم کاشی ما را بررسی کنید. ما صدها کاشی دیوار، کاشی‌های دیواری ویژه و کاشی‌های موزاییک داریم، بنابراین شما موظف هستید مطابقت کامل را پیدا کنید - و با قیمت عالی!

با ما آنلاین خرید کنید یا به نمایشگاه ماناتایل ما بروید تا امروز انتخاب عظیم کاشی ما را مشاهده کنید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 125
  • بازدید کلی : 894
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی