loading...

تولید و پخش مصالح ساختمانی مانامستر

از حمام و سرویس بهداشتی گرفته تا تراس، گذر از ورودی، آشپزخانه و اتاق خواب، کاشی ها می توانند تمام طبقات خانه شما را با سبکی تزئین کنند.

بازدید : 47
سه شنبه 3 مرداد 1402 زمان : 9:11

از حمام و سرویس بهداشتی گرفته تا تراس، گذر از ورودی، آشپزخانه و اتاق خواب، کاشی ها می توانند تمام طبقات خانه شما را با سبکی تزئین کنند. با این حال لازم است که مناسب ترین اندازه کاشی ها را برای بهبود محیط خانه خود پیدا کنید. انتخاب ظریف است و برای تعادل عملکرد و زیبایی شناسی و در نظر گرفتن مزایای فنی مواد مختلف ضروری است. در سایت تولید و پخش مصالح ساختمانی مانامستر می توانید انواع کاشی در ابعاد کاشی سرویس بهداشتی را خریداری کنید.

انواع مختلفی از اندازه‌های کاشی در ابعاد استاندارد کاشی و سرامیک ، از قالب مربع از 20×20 سانتی‌متر تا 120×120 سانتی‌متر و بیشتر، تا قالب مستطیلی از 10×60 سانتی‌متر تا 120×180 سانتی‌متر در دسترس است. ما نمی‌توانیم شش ضلعی‌هایی را که امکان طرح‌های اولیه را فراهم می‌کنند، فراموش کنیم، اگرچه در سال‌های اخیر گرایش‌های طراحی به سمت کاشی‌هایی با اندازه بزرگ از 60×60 سانتی‌متر متمایل شده‌اند ، به‌ویژه به دلیل اینکه سبکی خاص و سبکی بسیار معاصر را به اتاق منتقل می‌کنند.

کاشی های سایز بزرگ، چرا که نه؟


کاشی های سایز بزرگ با سبک و طراحی مینیمالیستی خود، در نگاه اول به شدت چشمگیر هستند. اتصالات آنها در مقایسه با اتصالات کاشی‌های کوچک نازک‌تر است و فضا را گسترده‌تر می‌کنند و حس حجم‌های بزرگ‌تری را ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، استفاده از اتصالات کاهش یافته به 2-3 میلی متر این احساس را بیشتر می کند.
رنگ‌های کاشی‌های سایز بزرگ اغلب ملایم (خاکستری، آنتراسیت، بژ، سیاه) هستند، اما به لطف سطح بزرگ خود که به ساختار و الگوی آن اجازه می‌دهد در بهترین حالت باز شود، جلوه‌های خوبی از مواد را ارائه می‌دهند: جلوه سیمانی در قالب 75×75 سانتی‌متر مجموعه سیمان به عنوان مثال، جلوه چوب یا سنگ را می توان با هر سبک زندگی، چه در داخل و چه در خارج، تطبیق داد.
از نقطه نظر فنی، کاشی های XXL نیاز به نصب بی عیب و نقص دارند. استفاده از یک نصب حرفه ای برای مانور کاشی ها (اغلب بسیار سنگین) و برای آماده سازی بستر (که برای یک تخمگذار موفق ضروری است) اکیداً توصیه می شود. از نظر نوع جنس، ظروف سنگی چینی برای کاشی‌های سایز بزرگ مناسب‌ترین است زیرا فشرده‌تر و محکم‌تر، غیر متخلخل و همچنین نگهداری آسان‌تر (مثلاً در آشپزخانه ) است .

سایز کوچک یا بزرگ، سلیقه ای است!


اگرچه این یک باور رایج است که کاشی‌های کوچک برای اتاق‌های کوچک مناسب‌تر هستند، در حالی که کاشی‌های بزرگ به بهترین وجه برای اتاق‌های بزرگ‌تر مناسب هستند، در واقع این فقط یک موضوع سلیقه و الزامات فنی است.
آیا تنظیمات مدرن و مینیمال را دوست دارید ؟ کاشی های سایز بزرگ از 60×60 سانتی متر برای شما مناسب است، چه اتاق های شما کوچک باشد و چه بزرگ. به برش های کناره ها توجه کنید زیرا در فرمت های بزرگتر می توانند دردسر ساز شوند.
اگر در عوض سبک کلاسیک تری دارید ، هیچ محدودیتی برای انتخاب ندارید، زیرا هر دو اندازه کوچک و بزرگ به طور یکپارچه در دکوراسیون شما قرار می گیرند.
فرمت مربعی کوچک 10×10 سانتی متر یا 20×20 سانتی متر ، جلوه ای موزاییک را با رنگ های ویتامینه می دهد، در حالی که فرمت 45×45 سانتی متر تعادل عالی بین اندازه بزرگ و کوچک است که با اتاق ها سازگار است. تمام اندازه ها. باز هم همه چیز سلیقه ای است!
اندازه کاشی‌هایی که انتخاب می‌کنید هرچه باشد، بر الگوهای تخمگذار شما تأثیر می‌گذارد. با کاشی های مستطیل شکل، ممکن است از آزادی انتخاب بیشتری برخوردار شوید: یک چیدمان پلکانی یا یک الگوی چیدمان هم تراز. به عنوان مثال کاشی‌های چوبی با ابعاد 15×90 یا 22.5×90 سانتی‌متر مجموعه‌ی ما، به شما این امکان را می‌دهد که با افزودن ویژگی‌های فنی ظروف سنگی چینی، از پارکت کاملاً تقلید کنید .

چرا اندازه ها را با هم ترکیب نمی کنید؟

چرا قوانین را زیر پا نمی گذارید و یک الگوی تخمگذار مدولار انجام نمی دهید ؟ نتیجه، اگر ترکیب به خوبی انجام شود، حتی مدرن تر خواهد بود. فرمت مستطیلی 30×60 سانتی متر اصلاح شده یک نمونه کامل است. می توان آن را با اندازه های 60×60 سانتی متر و 10×60 سانتی متر ترکیب کرد.
مخلوط کردن اندازه کاشی ها ایده خوبی برای اطمینان از تداوم فضاهای زیبایی است. به عنوان مثال، در حمام، دوش را می توان با یک کف موزاییک پوشانده و کاشی های دیوار را می توان در قالب مستطیل بزرگ قرار داد.
تمام، آیا قبلاً اندازه کاشی های خود را انتخاب کرده اید؟ حالا چیزی جز گذاشتن آنها باقی نمی ماند! انتخاب به عهده شماست: چیدمان مورب یا مستقیم، با اتصالات هم تراز یا چیدمان پلکانی…

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 37
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 912
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی