loading...

تولید و پخش مصالح ساختمانی مانامستر

کاشی های سرویس بهداشتی در انتخاب های بی پایانی از رنگ ها، طرح ها، الگوها و گزینه های پایان در دسترس هستند.

بازدید : 20
سه شنبه 3 مرداد 1402 زمان : 9:58

چه در حال بازسازی یا ساخت حمام از ابتدا هستید، باید در انتخاب کاشی های حمام مراقب باشید. بر خلاف کاشی های معمولی که در جاهای دیگر خانه خود استفاده می کنید، کاشی های سرویس بهداشتی در معرض رطوبت و تغییر دما هستند.

خوشبختانه امروزه تعداد زیادی کاشی حمام در بازار موجود است. در واقع، کاشی های سرویس بهداشتی در انتخاب های بی پایانی از رنگ ها، طرح ها، الگوها و گزینه های پایان در دسترس هستند. در حالی که این همه خوب و خوب است، انتخاب کاشی مناسب حمام را نیز به یک کار بسیار دشوار تبدیل می کند. سایت تولید و پخش مصالح ساختمانی مانامستر راهنمای خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی برای خرید شما خواهد بود.

مرحله 1 - در مورد یک سبک تصمیم بگیرید

طراحی طبیعی حمام

حتی قبل از اینکه شروع به جستجوی کاشی مناسب سرویس بهداشتی کنید، باید در مورد سبک انتخابی تصمیم بگیرید. کاشی‌های حمام در سبک‌ها، رنگ‌ها و گزینه‌های طراحی بی‌شماری در دسترس هستند و می‌توانید ظاهری را که می‌خواهید ایجاد کنید.

برخی از سبک های متداول حمام که افراد به آن می پردازند عبارتند از حمام های سبک هتل، حمام های هندسی و حمام های تزئینی (همچنین به 4 سبک محبوب حمام که باید برای بازسازی خود توجه کنید) مراجعه کنید. حمام های هتلی از نظر طراحی مینیمالیستی هستند و شامل رنگ های خنثی می شوند. سایه های مشکی، سفید و سایر سایه های پاستلی معمولاً انتخاب رنگ مناسبی برای کاشی ها برای ایجاد ظاهری به سبک هتلی هستند. حمام های هندسی از کاشی های چاپی استفاده می کنند که دارای الگوهای هندسی هستند. چنین حمام هایی منحصر به فرد به نظر می رسند، و الگوهای آن نیز بسیار جذاب به نظر می رسند. در نهایت، حمام های تزئینی از کاشی های تزئینی برای ایجاد ظاهری جسورانه یا شاد استفاده می کنند. این حمام ها ظاهری مدرن و دمدمی دارند.

سبک حمامی که می خواهید با آن بروید، نوع کاشی های مورد نیاز برای خرید را تعیین می کند. به سبک کلی خانه خود فکر کنید و اینکه چگونه سبک حمام شما مکمل آن است.

مرحله 2 - ترجیحات اندازه کاشی خود را در نظر بگیرید

حمام

قبل از شروع به بررسی کاشی های حمام ، باید در نظر بگیرید که چه اندازه کاشی می خواهید. کاشی‌های حمام در اندازه‌های مختلفی از کاشی‌های با فرمت کوچک تا کاشی‌های با فرمت بزرگ وجود دارند، بنابراین اگر از قبل در مورد اندازه تصمیم نگیرید، با همه انتخاب‌های موجود غرق خواهید شد.

وقتی صحبت از کاشی های کف می شود، محبوب ترین اندازه کاشی 300*300 میلی متر است. این نیز اندازه استاندارد کاشی کف است که در اکثر حمام ها استفاده می شود. بزرگترین مزیت این اندازه این است که به راحتی می توان آن را به صورت شیب دار به سمت زباله های کف قرار داد. اگر می‌خواهید با این اندازه کاشی بروید، کاشی ماتانگ کاپوچینو و کاشی دلا بژ (کف) ما را بررسی کنید، که هر دو کاشی حمام مناسب هستند.

ابعاد سرامیک کف سرویس بهداشتی 300*600 میلی متر است. این کاشی یک کاشی با فرمت بزرگ در نظر گرفته می شود و می توان آن را با یک رنده کف مستطیلی از جنس استنلس استیل استفاده کرد. با رنده کف بزرگ، نیازی به برش و شیب زیاد در کاشی ها نیست. همچنین، کاشی‌های کف با فرمت بزرگ در مقایسه با کاشی‌های کوچک‌تر ظاهر بسیار ظریف‌تری دارند. کاشی های Sandcastle Bone و Vogue White ما دو کاشی با فرمت بزرگ محبوب هستند که باید برای کف حمام خود در نظر بگیرید.

اگر ترجیح می دهید ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید، می توانید با کاشی های شش ضلعی کف مانند دکور اوزاکا و کاشی های دکور ایمیج استفاده کنید. این کاشی ها در اندازه 450*450 میلی متر هستند و دارای الگوهای چاپی منحصر به فردی هستند که در حال حاضر در ترند هستند. آنها به شما این امکان را می دهند که ظاهری جسورانه و منحصر به فرد در فضای خود ایجاد کنید. حتی می‌توانید از این کاشی‌ها به عنوان کاشی دیوار برای ایجاد ظاهری یکدست استفاده کنید.

در مورد کاشی های دیوار شما، کاشی های با فرمت بزرگ همیشه بر کاشی های با فرمت کوچک ارجحیت دارند. می توانید کاشی ها را با ایجاد یک دیوار مشخص کنتراست کنید یا با استفاده از کاشی مشابه، ظاهری بدون درز ایجاد کنید.

در نهایت، اگر می‌خواهید یک دیوار ویژگی ایجاد کنید، قاب لبه و موج لبه ما انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای برای حمام شما دارند. از سوی دیگر، اگر می‌خواهید ظاهری بدون درز ایجاد کنید، کاشی‌های ماتانگ ذغالی و پارادایم خاکستری روشن را بررسی کنید. این کاشی ها هم به عنوان کاشی کف و هم کاشی دیوار در دسترس هستند و به شما امکان می دهند ظاهری یکپارچه ایجاد کنید.

مرحله 3 - بیش از سه کاشی مختلف را انتخاب نکنید

حمام معاصر

با تعیین سبک و اندازه، در مرحله بعد، باید گزینه های خود را محدود کنید. اگر سعی می کنید کاشی ها را با هم ترکیب کنید تا ظاهری منحصر به فرد در حمام خود ایجاد کنید، باید کمی مراقب باشید. در حالی که مخلوط کردن و تطبیق کاشی ها عالی است، می تواند باعث شلوغ به نظر رسیدن حمام شما نیز شود. اگر قصد اختلاط و تطبیق دارید، نباید بیش از سه کاشی مختلف انتخاب کنید.

به عنوان نقطه شروع، همیشه قبل از اینکه کاشی های دیوار خود را در نظر بگیرید، ابتدا کاشی های کف خود را انتخاب کنید. سپس، کاشی های دیوار خود را در نظر بگیرید و اینکه چگونه آنها را با کاشی های کف خود متضاد می کنید. در نهایت، اگر در حال ایجاد لهجه یا یک دیوار ویژگی هستید، کاشی های ویژگی خود را در آخر انتخاب کنید.

به طور معمول، کاشی‌های دیوار شما روی 3 دیوار از چهار دیوار شما استفاده می‌شود که دیوار مشخصه دیوار چهارم است. دیوار ویژگی شما نقطه کانونی حمام شما را ایجاد می کند، بنابراین مطمئن شوید که آن را زیبا نگه دارید

مرحله 4 - فضای دوش خود را در نظر بگیرید

دوش حمام

اگر فضای دوش جداگانه ای در حمام خود دارید، ممکن است بخواهید از کاشی های مختلف برای فضای دوش خود استفاده کنید. اکنون، باید مطمئن شوید که کاشی‌های ضد لغزش را می‌خرید، زیرا دوش‌ها به راحتی می‌توانند لغزنده شوند. همچنین، منطقی است که از همان کاشی برای کف و دیوارهای دوش خود استفاده کنید تا ظاهری بدون درز ایجاد کنید. مطمئن شوید که هر کاشی برای حمام خود انتخاب می کنید، مکمل بقیه حمام شما نیز باشد.

مرحله 5 - تعمیر و نگهداری را در نظر بگیرید

تمیز کردن کاشی

در نهایت، اگر یک اشتباه مردم هنگام خرید کاشی حمام مرتکب شوند، این است که الزامات نگهداری را در نظر نمی گیرند. این اغلب یک اشتباه بزرگ به نظر می رسد زیرا برخی از کاشی های حمام با قیمت ارزان در دسترس هستند، اما نیازهای تعمیر و نگهداری سنگینی دارند. همیشه کاشی‌هایی را انتخاب کنید که نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند، حتی اگر کمی گران‌تر باشند. در درازمدت، آنها گزینه بهتری خواهند بود.

مرکز خانه تخفیف راس فقط کاشی های حمام با بهترین کیفیت را در پرث در اختیار دارد. در حالی که کاشی‌های ما ظاهری زیبا دارند، اما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حداقل تعمیر و نگهداری را ارائه دهند. با انتخاب کاشی های ما، بهترین ارزش را نسبت به پول خود خواهید داشت. و به لطف مجموعه گسترده ما از کاشی ها در پرث، مطمئناً بهترین کاشی را برای حمام خود پیدا خواهید کرد.

خرید کاشی حمام

نتیجه:

قبل از اینکه به خرید کاشی های حمام (Bathroom tiles) در پرث بپردازید، چند مرحله حیاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اول از همه، در مورد سبک حمام خود تصمیم بگیرید. این نیز تعیین می کند که چه رنگ و طرح کاشی را برای فضای خود انتخاب کنید. بعد، ترجیحات اندازه کاشی خود را در نظر بگیرید. کاشی های حمام در قالب های بزرگ و کاشی های کوچک در دسترس هستند. کاشی های با فرمت بزرگ ظاهر جذاب تری نسبت به کاشی های کوچک تولید می کنند. شما می توانید انتخاب کنید که ظاهری بدون درز ایجاد کنید یا کاشی ها را با هم ترکیب کنید تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید. اگر کاشی‌ها را با هم ترکیب می‌کنید، بیش از سه نوع مختلف کاشی انتخاب نکنید. اگر انواع کاشی های بیشتری را انتخاب کنید، بی جهت حمام خود را شلوغ نشان می دهید. کاشی هایی را برای فضای دوش خود در نظر بگیرید و مطمئن شوید که آنها مکمل بقیه حمام شما هستند. در نهایت، قبل از خرید کاشی های خود، مطمئن شوید که الزامات نگهداری را در نظر گرفته اید. اگر این مراحل را دنبال کنید، برای یافتن کاشی های حمام مناسب برای نیازهای خود مشکلی نخواهید داشت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 38
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 144
  • بازدید کلی : 913
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی