loading...

تولید و پخش مصالح ساختمانی مانامستر

کاشی بین کابینتی که در قالب‌های رنگی و طرح‌های مختلف موجود هستند، از سخت‌ترین اتاق خانه شما محافظت می‌کنند و شخصی‌سازی می‌کنند.

بازدید : 20
سه شنبه 3 مرداد 1402 زمان : 9:48

شما کابینت، میز کار و کفپوش را انتخاب کرده اید، اما یک عنصر حیاتی دیگر وجود دارد که می تواند طرح رویایی آشپزخانه شما را بسازد یا آن را خراب کند. کاشی بین کابینتی که در قالب‌های رنگی و طرح‌های مختلف موجود هستند، از سخت‌ترین اتاق خانه شما محافظت می‌کنند و شخصی‌سازی می‌کنند. از سبک های پیچیده گرفته تا موزاییک ها، شش ضلعی ها و طرح های جسورانه و هندسی، این سرامیک های شیک مطمئناً الهام بخش خواهند بود، به علاوه اگر خودتان بخواهید آنها را بچینید، ضرری به شما وارد نخواهد کرد.

دایره های با فاصله

یک آشپزخانه کوچک را با الگوی دایره ای روشن کنید. این کاشی‌های چینی به سبک کاستیک از جنوب اسپانیا الهام می‌گیرند و نقوش کوچک‌شده فضای زیادی خالی می‌گذارد تا احساس شلوغی نداشته باشند. این الگو یک جلوه بصری قابل توجه ایجاد می کند که آشپزخانه را در یک فضای باز قرار می دهد.

آجرهای مصنوعی

با کاشی های آجرکاری نمایان، آشپزخانه خود را به سبک روستایی یا صنعتی تغییر دهید. همه ما به اندازه کافی خوش شانس نیستیم که دیوارهای آجری اصلی داشته باشیم، اما با کاشی های ساخته شده ویژه که برای ایجاد رنگ، بافت و ظاهر یک دیوار آجری واقعی طراحی شده اند، به راحتی می توان به ظاهر آن دست یافت. Cassie Pryce، طراح و نویسنده داخلی، شخصیت باشکوهی را به آشپزخانه جدید خود با دیوارهای برجسته کاشی‌کاری آجری تزریق کرد. برای سهولت در تمیز کردن کاشی های خود، یک درزگیر مات بزنید.

الماس های جسور

دیوارهای آشپزخانه خود را با الماس های درخشانی که برجسته و جلب توجه می کنند درخشان کنید. شکل لوزی لبه‌ای و رنگ‌های صورتی براق ظاهری جواهری را ارائه می‌دهد. برای یک روکش فوق‌العاده، با میز کار مرمر کم رنگ کارارا و اتصالات برنجی جفت کنید.

مس درخشان

با کاشی های دیواری با جلوه مسی به دیوارهای آشپزخانه خود درخشندگی فلزی بدهید. ما عاشق این ترکیب غیرمعمول مس و یشم هستیم که با میز کار مشکی براق جبران می شود. نورپردازی هوشمندانه، درخششی مجلل برای پایانی با فاکتور شگفت انگیز ایجاد می کند.

تقلیدی از یک سبک، مد یا طراحی از گذشته نزدیک

آیا به سراغ آشپزخانه ای با رنگ پاستلی می روید؟ چرا یک صحنه قابل توجه که کمی متفاوت از معمول است، مانند این محیط زیبا و الهام گرفته از میامی درست نکنید؟ رنگ‌های پاستلی و کاشی‌های منحنی، شیرین و پر زرق و برق به نظر می‌رسند که همراه با چهارپایه‌های میله‌ای با تزئینات طلایی رترو و کابینت‌های گلگون صاف، و بهترین کاشی‌ها در واقع لبه‌های مستقیم دارند که به معنای برش‌های کمتر است.

مرزهای گرجستان

این الگوی حاشیه زیبا با الهام از گرجستان در رنگ‌های خاکستری تیره کم‌صدا دارای خطوط از پیش نمره‌گذاری شده است که باعث می‌شود کاشی‌ها راحت‌تر و سریع‌تر قرار بگیرند و در عین حال احساس کاشی‌های کوچک‌تر را به وجود می‌آورند.

ستاره های قدیمی

چه چیزی را در مورد این کاشی های تزئینی Scintilla دوست ندارید؟ آنها نه تنها نقطه مقابل یک آشپزخانه سفید هستند، بلکه موتیف ستاره آنها هم جذاب و هم چشمگیر است. این طرح بر اساس سبک سنتی اسپانیایی است و با هماهنگی کاشی های کف، ویژگی قابل توجهی را ایجاد می کند.

سکه های زیبا

این کاشی‌هایی که به‌خوبی نامگذاری شده‌اند، جاودانه و چشم‌نواز هستند، بنابراین یک انتخاب طولانی‌مدت عالی برای آشپزخانه داشته باشید. دایره‌های کوچک واضح و تمیز به نظر می‌رسند، اما وقتی از دورتر مشاهده می‌شوند، در یک دیوار ویژگی بافت‌دار جالب ادغام می‌شوند. بسته به نوع پرداختی که انتخاب می‌کنید، می‌توانند فضای میز کار شما را روشن‌تر کنند، حسی صنعتی به ارمغان بیاورند یا رنگ‌های بی‌نظیر اضافه کنند.

گل سبز بافت (Textured teal)

نواری از رنگ عمیق مانند این رنگ سبز، فوراً دانه های چوب غنی این آشپزخانه سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل را برمی انگیزد. ترکیبی از روکش مات و براق با لعاب ترک خورده چشمگیر، به شخصیت می‌افزاید و به این کاشی‌ها ظاهری آنتیک و دست‌ساز می‌بخشد که منحصربه‌فرد است. با یک خط دوغاب کاذب برای ایجاد توهم کاشی های کوچکتر، می توانید کار را در کمترین زمان انجام دهید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 41
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 151
  • بازدید کلی : 920
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی